lørdag den 1. december 2012

Så er det 1. december!


Kære nisser - og nisseinder!

Jeg ved godt at jeg ikke har blogget for meget her den sidste måned, fordi jeg har så travlt. Jeg har bla. julehygget i min klasse, tænkt idéer til noget nyt m.h.t hele skriveballaden. Og så har jeg.... skrevet noget mere ;-) Der udover har jeg også opdaget en ny hjemmeside for skriveglade folk. Den hedder www.movellas.com. - Write, Read and Share. Så det kan da være at du skal til at skrive en julehistorie derinde, hehe.

Nå, nu til det det hele drejer sig om ligenu. Det er jo december, og hvor er det bare dejligt at vågne op til en snedækket have! Man føler sig som en lille pige igen.

I får lige min yndlingsjulesang med, og så håber jeg at I får en god dag, venner! ;-D Spred noget julekærlighed
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar